Київський професійно-педагогічний
коледж імені Антона Макаренка

МИ ПРАЦЮЄМО ПРОФЕСІЙНО, КОМПЕТЕНТНО, КОНСТРУКТИВНО, ТВОРЧО НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Тиждень економічної науки «Креативна економіка: реалії та перспективи»


      З 03 грудня по 07 грудня 2018 року в Київському професійно-педагогічному коледжі імені Антона Макаренка проходив Тиждень економічної науки «Креативна економіка: реалії та перспективи», який проводив циклова комісія загальноекономічних та профільно-орієнтованих економічних дисциплін. Заходи Тижня орієнтують студентів на критичне осмислення економічних процесів в напрямку креативності економіки та управління, активізують їх освітньо-дослідницьку діяльність та формують відчуття відповідальності в економічному житті суспільства.

      Філософія студентів до вивчення питань економічної науки сьогодення розпочалася з участі їх у всеукраїнському онлайн-конкурсі «Фінансова грамотність», який проводився 03 грудня 2018 р. під кураторством викладача Я.В. Казимир. Свої знання перевірити мали змогу всі студенти. При цьому в даному конкурсі зайняли студенти наступні місця: 1 місце – Гончарова Марія (47 М3), 2 місце – розділили Стрижак Інна та Стрижак Аліна (46 М3), 3 місце – Коченко Анна та Царененко Тетяна (46 М3). Вітаємо переможців!

      05 грудня 2018 р. відбулась ХVII Студентська науково-практична конференція «Актуальні аспекти креативності економіки», в якій взяли участь студенти спеціальностей «Маркетинг» і «Право» під чітким керівництвом викладача В.І. Оверченко та за сприянням у підборі інформаційних джерел працівниками бібліотеки коледжу. Студенти виявили науковий підхід до висвітлення проблем креативності економіки, обравши цікаві теми та ретельно підготувавши доповіді з презентаційним матеріалом.

      06 грудня 2018 року в рамках Тижня викладачем О.М. Штапір проведено Економічну вікторину в формі ділової гри на тему: «Креативність як складова підприємницького успіху». В заході взяли участь студенти групи 18АТ 2-9, показавши високий рівень знань з основ економіки та підприємництва в напрямку креативності. Зокрема, студенти мали змогу формувати питання один одному та відповідати на них, що сприяло розвитку світогляду та набуття нових знань з тематики вікторини. Також студенти активно відповідали на питання, підготовлені викладачем О.М. Штапір. Відповіді студентів оцінені позитивними оцінками.

      Особливої уваги заслуговує презентація наукової доробки викладачем Я.В. Казимир. Так, 06 грудня 2018 року на XVI Міжнародних педагогічно-мистецьких читаннях пам'яті професора О.П. Рудницької, викладач Я. В. Казимир, презентувала електронний науково-методичний посібник із дисципліни «Маркетинг». Він розроблений згідно освітньої програми «Маркетинг» і містить наступні розділи: теоретичний матеріал, практичні завдання, завдання для самостійного опрацювання, тестові завдання для перевірки знань, додатки у вигляді презентацій, про історію створення та успіху українських та зарубіжних брендів, рекомендовану літературу. Електронний підручник можна знайти на офіційному сайті коледжу. 

      З метою сприяння формування творчості і креативності, які затребувані в різних сферах життя – в промисловості, у бізнесі, в управлінні, обґрунтуванню творчого, креативного підходу в економіці 06 грудня 2018 року проведено Круглий стіл на тему: «Перспективи та реалії креативності економіки України». Учасниками цього заходу стали найактивніші студенти-науковці груп 98з(б)2, 47 М3, 46 М3. Кураторами були викладачі комісії О.О. Котирло та Т.Г.Пальчевська. Студенти досить змістовно презентували свої дослідження та висловлювали власну думку щодо креативності економіки. Виявлено неабияку зацікавленість до даного напрямку економіки. В ході дискусії учасники дійшли висновку, що креативний напрямок економіки дає можливість знайти нові, унікальні рішення у стрімко мінливому світі та створювати інновації, які є рушійною силою розвитку бізнесу та сприяють процвітанню економіки держави в цілому.

      07 грудня 2018 року було підбито підсумки Тижня. В рамках тижня дійшли висновку, що креативна економіка – це сукупність людей та бізнесів, які створюють культурні, мистецькі, інноваційні продукти та послуги, а також простори, де творці можуть представляти свої роботи, обмінюватися ідеями, спільно працювати над проектами. А сама креативність – це творча, конструктивна, новаторська діяльність і визначається як невід’ємна складова конкурентоспроможності, як вміння кожного працівника своєчасно реагувати на зовнішньоекономічні зміни середовища, швидко адаптуватися до них та створювати вироби, які відповідають всім вимогам споживача з найменшими витратами всіх видів ресурсів. І саме креативний лідер може вивести економіку на новий європейський рівень. Тому потрібно вивчати даний напрям економіки та активно сприяти його розвитку і впровадженню в практику.

      Бажаємо творчих злетів та успіхів у подальшій науково-дослідній та творчій роботі!

        

        

      

      

      

      

      

      

      

Корисні посилання