Київський професійно-педагогічний
коледж імені Антона Макаренка

МИ ПРАЦЮЄМО ПРОФЕСІЙНО, КОМПЕТЕНТНО, КОНСТРУКТИВНО, ТВОРЧО НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Тиждень економічної науки «Європейська інтеграція економіки України: сьогодення та майбутнє»


      З 03 грудня по 12 грудня 2019 року в Київському професійно-педагогічному коледжі імені Антона Макаренка проходив Тиждень економічної науки «Європейська інтеграція економіки України: сьогодення та майбутнє», який проводила циклова комісія загальноекономічних та профільно-орієнтованих економічних дисциплін.

      Заходи Тижня направлені на орієнтацію у студентів наукової свідомості економічних процесів в напрямку євроінтеграції, активізацію їх освітньо-дослідницької діяльності та формування відповідальності як громадянина держави.

      Філософія студентів до вивчення питань євроінтеграційного спрямування розпочалася з представлення студентських стінгазет на виставці в холі коледжу під назвою «Європейський вибір України – партнерство заради майбутнього». Свої роботи подали студенти 48М, 49М, 50М, 36 БМ груп. Всі роботи є обґрунтованими за ключовою темою та є їх баченням проблеми сьогодення та майбутнього України в європейській спільноті.

      03.12.2019 р. відбувся урок-диспут «Економічні переваги європейської інтеграції в економіці України» (викладач циклової комісії О.М.Штапір). Cтуденти активізували свої відповіді у векторі дискусії між собою та за керованістю викладача. Досить цікаво представили студенти 49М своє бачення України ЄС як сильного партнера в майбутньому та, на жаль, неконкурентного члена спільноти сьогодення. Всі відповіді були заохочені відмінними оцінками.

      З метою сприяння формування компетенцій комунікації наукової думки, які затребувані в різних сферах життя – в промисловості, у бізнесі, в управлінні, обґрунтуванню творчого підходу в економіці 05 грудня 2019 року проведено круглий стіл на тему: «Євроінтеграційні процеси в економіці України: поступ у майбутнє». Учасниками цього заходу стали найактивніші студенти-науковці груп 48М, 49 М, 50М, 18 АТ під керівництвом викладача циклової комісії Т.Г.Пальчевської.

      Студенти змістовно презентували свої дослідження та висловлювали власну думку щодо євроінтеграційних процесів економіки. Виявлено неабияку зацікавленість до даного напрямку розвитку нашої країни та висловлено побажання здійснювати інформаційну кампанію в даному напрямі. В ході дискусії учасники дійшли висновку, що євроінтеграційний курс України дасть можливість знайти нові ринки у стрімко мінливому світі та створювати інновації, які є рушійною силою розвитку бізнесу та сприяють процвітанню економіки держави в цілому. Але цього можна досягти лише змінами самого себе, адже Україна починається з кожного з нас, і Україна – це Європа. І для того, щоб нам були раді в Європейському союзі, потрібно провести зміни своєї свідомості.

      05.12.2019р. викладачем циклової комісії О.О. Котирло проведено тренінг«Управління людьми та проектами в сучасній економіці» з студентами 48М, 50М, 18АТ груп. Слухачі мали змогу опанувати методи формування проблем та цілей, навчитися аналізувати їх та правильно доводити свої цілі до оточуючих, приймати рішення по їх досягненню. Студенти виявили зацікавленість в даному напрямі роботи. Їх робота активізувалася при побудові «дерева проблем» та «дерева цілей». А SWOT-аналіз своєї особистості дав змогу виявити сильні та слабкі сторони, можливості та загрози кожного з присутніх на тренінгу в напрямку навчання в коледжі та зробити конкретні висновки.

      В рамках тижня 10.12.2019р.проведено щорічну внутрішню ярмарку НТФ «Спокуса» під керівництвом Я.В.Казимир та Т.Г.Пальчевської, в якій брали участь студенти 48М, 49 М, 50М груп, представляючи продукцію фірм-виробниківCoca-cola, Nestle, Lipton, Milka, Barni.

      Відкриття ярмарки розпочалося виступом директора коледжу Ольги Іванівни Щербак, яка зробила акцент на позитивному досвіді дуальної освіти, що проявляється в поєднанні теоретичного та практичного навчання студентів при здобутті майбутньої професії маркетолога. Проведення таких заходів дають змогу продемонструвати свої комунікаційні здібності та показати себе як конкурентоспроможного майбутнього спеціаліста.

      Всі студенти вміло представляли свою продукцію фірм, демонстрували зразки товарів, креативно репрезентували каталоги товарів, зацікавлювали увагу до стендів театральними дійствами та розіграшами, що посилювало увагу відвідувачів ярмарки та придавало святковості даному заходу, в черговий раз підтверджуючи комунікаційні здібності студентів. Кращим маркетологом за результатами голосування обрано студента групи 48М Федчишина Артема. Вітаємо переможця!

      Всі заходи тижня економічної науки були спрямовані на привернення уваги колежанської спільноти до вектора євроінтеграційного напряму України та участі в ньому як гідного громадянина нашої держави.

      Бажаємо творчих злетів та успіхів у подальшій науково-дослідній та творчій роботі!

      Циклова комісія загальноекономічних та профільно-орієнтованих економічних дисциплін

        

      

Корисні посилання